Det er flere årtier siden, at data blev forretningskritisk for medlemsvirksomheder.
Alligevel hviler mange danske medlemsorganisationers servicedrift på manuelle, silobaserede it-systemer uden integration og automatik på tværs.
Kunsten er at tænke på, at når ét medlem oplever et problem, så gælder det med stor sandsynlighed også for andre. Med de rigtige datastrømme og dashboards vil I opleve at kunne afhjælpe flere sager, før medlemmerne når at henvende sig.
På den måde kan I med tværgående værktøjer løfte blikket fra defensiv sagshåndtering til fremsynet kundeservice, som gør en tydelig forskel for det enkelte medlem.
Som den førende udbyder af cloudbaserede ESDH-løsninger er TeamShare blevet den foretrukne it-løsning blandt medlemsorganisationer i alle størrelser.
TeamShare er det oplagte valg for ambitiøse virksomheder i forsyningssektoren. Vi rammer den umulige balance mellem streng compliance og frie datastrømme.
Med kunder som Rejsekort, DSB og Movia betjener TeamShares cloudløsninger flere tusind kundeservicehenvendelser inden for offentlig transport hver dag.
Hos TeamShare er vi stolte af at levere den foretrukne it-løsning til danske medlemsorganisationer. Med funktioner som medlemskartotek, ESDH, sagsstyring, automatisering, AI-understøttelse og ledelsesdata tager TeamShare jeres organisation til et nyt niveau, når det gælder sammenhæng på tværs.
En tværgående it-løsning skaber ro i organisationen på flere planer. Først og fremmest får medlemmerne den nødvendige service når de har brug for den, og det øger alt andet lige chancen for, at de fortsætter som medlemmer.
Når det gælder jeres medarbejdere er fastholdelse også et nøgleord – de færreste organisationer kan tåle utilfredshed blandt de ansatte i længere tid, og erfaringsmæssigt giver oplevelsen af kunne hjælpe medlemmerne her & nu et mærkbart løft i personalets tilfredshed.
På den måde kan TeamShare blive et anker for både god medlemsservice og tilfredse medarbejdere. På en base af valide data, skarp automatisering og fleksible informationsstrømme, flyder serviceopgaverne uhindret på tværs af jeres afdelinger, så sammenhængskraften styrkes.
Slutresultatet kan opsummeres med ét ord: Kontinuitet.
Som medlemsorganisation er I i konstant pres fra to fronter: På den ene side ligger medlemmernes krav om god service og hurtige svartider. Og på den anden side skal lønkroner og omkostninger holdes i skak.
Ét af svarene er en fremtidssikret it-løsning, som bygger bro mellem begge sider af ligningen. Med TeamShare rykkes medlemmernes sager helt frem i første skærmbillede, så serviceniveauet stiger fra dag ét.
Samtidigt gør enkelthed og brugervenlighed det muligt, at løse opgaverne for færre lønkroner. Den hemmelige ingrediens hedder sammenhængskraft, som et udtryk for TeamShares grundlæggende fordel: At binde opgaver og værktøjer tættest muligt sammen på tværs af platforme, arbejdgrupper, afdelinger og lokationer.
Moderne medlemsservice er en evig balancegang mellem behovet for øget fleksibilitet og handlekraft på den ene side og for at overholde stramme juridiske forpligtelser på den anden side.
TeamShare er født som en skarp ESDH-løsning med alle de vigtigste funktioner til moderne medlemsvirksomheder. I de seneste opdateringer er automatisering rykket helt frem i den daglige drift. Det betyder fx, at jeres medarbejdere hurtigt kommer rundt om alle juridiske pligtopgaver og kan accellerere den reelle medlemsservice – administrationsopgaver, som tidligere krævede flere manuelle trin løses i dag ved at sætte ét flueben.
Brugervenlighed og enkelthed er nøgleord i TeamShare’s ESDH-løsning, som samtidig let åbnes for selvbetjening, så hver enkelt medlem får sin egen portal. Her løser de mange opgaver helt selv med alle sikkerheds- og GDPR-forskrifter på plads.
Standardisering og erfaring er kernen i en ESDH/ESM-løsning fra TeamShare. Fordi vi over flere år har opbygget et indgående kendskab til medlemsvirksomheders behov kan vi matche jeres krav på rekordtid.
Efter et kort implementeringsforløb kan I høste frugterne af nye digitale genveje og de mange fordele ved en integreret cloud-løsning, som binder jeres forskellige afdelinger og datasæt tæt sammen.
Med TeamShare på holdet rykker I jeres kundeservice til et nyt niveau, løfter medarbejdertilfredsheden og styrker ledelsesoverblikket.
Det er i hvert fald det, vi hører fra vores nuværende kunder – og vi hører meget gerne fra dig.
Med sin tætte integration til Microsofts cloud-univers er TeamShare en fremtidssikret løsning, som bringer Microsofts AI-løsninger helt ind i kernen af jeres drift. De daglige rutineopgaver bliver gradvist mere og mere automatiserede – og på de store linjer bliver ledelsesrapporter opdateret i real-time med AI-optimerede forbedringsforslag.
Microsoft er en af verdens førende spillere inden for kunstig intelligens, og Microsoft investerer mange millarder kroner i AI-udviklingen.
TeamShare er født til at insource Microsoft-teknologier i takt med, at de bliver best practice.
Med TeamShare får I som medlemsorganisation en skræddersyet løsning, som samtidig er bygget på gennemprøvede standardmoduler.
TeamShare fra Lector har inden for de sidste år hjulpet mange typer medlemsorganisationer med at skifte fra en ældre løsning til en ny og fremtidssikret platform.
Når I vælger TeamShare får I ikke blot styrket den daglige sagsbehandling, men også automatiseret jeres processer, personalesager og rapportering.
I får også digitalt understøttet kontraktstyring med digital signering og meget mere.
Med TeamShare bindes stamdata, budgetter og projektstyring tæt sammen på tværs af hele organisationen og bringer jer helt i front, når det gælder digital medlemshåndtering.
Tag det første skridt mod bedre medlemsservice ved at booke et møde om jeres muligheder.
Kontakt Christian Kirkedal på 60 70 70 60 eller cki@lector.dk.
Hos TeamShare mener vi, at medlemsvirksomheder skal bruge kræfterne på medlemmerne frem for interne processer.
Derfor bygger vi software med gennemprøvede standardmoduler. For hvorfor nørkle med manuelle arbejdsgange, hvis du kan nøjes med at sætte et flueben?
Den tilgang afspejles i alle dele af en TeamShare-løsning: Som den mærkbare brugervenlighed i det daglige – men også i processen fra den dag I siger ja tak til TeamShare til ca. 5 uger efter, når I tager løsningen i brug. Vi har stor erfaring med en let og ubesværet implementering af jeres nye ESM-platform.
Alt i alt kan I tage jeres medlemsservice til nye højder få uger efter, at I har valgt TeamShare.
Som Enterprise Service Management platform bliver TeamShare en del af den grundlæggende infrastruktur i jeres servicefunktioner.
Det betyder at alle afdelinger trækker på den samme data, og at alle data er opdaterede i realtime i skyen. Når tidligere tiders sløve svartider og andre flaskehalse bortfalder, bundfældes det som styrket arbejdsglæde for medarbejderne og større overblik og sammenhængskraft for ledelsen.
TeamShare er bygget med brugeren i centrum. Det betyder, at hver delfunktion får sit eget skærmbillede, som gør netop den type opgave lettest muligt at løse. På den måde bliver arbejdsdagen ikke kun lettere for den enkelte bruger, men hele teamet får glæde at den fleksibilitet, der følger med, når alle opgaver bliver mere intuitive f.eks. i ferieperioder, hvor opgavetyper rokerer rundt i takt med at forskellige nøglefunktioner bliver sværere at bemande som vanligt